Ho-leeeee shit.


One week. One week, OMG you guys, where did the time go? This time next week, instead of answering questions about vacation accrual or filing invoices, I’m going to be in Holland, trying to catch a train from Amsterdam Schiphol airport to Groningen.


I leave on Sunday. I can’t even.

Read more... )


Um, you guys, we interrupt this broadcast to tell you that Jack Layton is dead. WTF. Hello, mindfuck. It somehow doesn’t seem possible, and yet. :/






(My flight doesn’t seem possible either, but man, I gotta start packing.)


PLUS ONE REC: Can't Go Back The Same Way You Came, Thor (movieverse), by Pell on AO3. THIS IS PERFECTION. IN WRITING. It is at once understated and heartwrenchingly brilliant, and you all need to read it yesterday. Like, it'll make you cry, it's so good.

PHOTO POST

Mar. 20th, 2011 11:05 pm
BECAUSE PRODUCTIVITY IS FOR N00BS.

Below the cut: my partial costume for our Videodance number, which is choreographed to a Lady Gaga mashup (Bad Romance, Alejandro, Just Dance). Uh, warnings for derpy photos and me wearing revealing clothing? If this offends anyone, I apologize in advance!
Image-heavy-ish! Also, again, I'm wearing kind of saucy clothing? IDK, IT'S GAGA!  )

I feel really weird posting this, but I'm really excited for recital, and I've never bedazzled a sports bra done my own costume before.
On a COMPLETELY random train of thought (because I can!) Helen Mirren (actress) looks effing fantastic! Seriously, go Google some pics of her, or check out Go Fug Yourself (Google it!) and in every picture, she is fabulously well-dressed. Every. Single. One. Gah. And not only that, but she looks so alive. In all those pictures, she glows. She radiates light and life and amazing fashion sense. It makes me happy :-)

Yeah. ok. Random over, me go byebye.

Profile

bitchy_merlin

March 2017

S M T W T F S
   1234
567891011
1213 1415161718
19202122232425
262728293031 

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jun. 24th, 2017 03:37 pm
Powered by Dreamwidth Studios